Ana içeriğe atla

Zara Yeni Koleksiyonundan Sizin için Seçtim

Herkese merhaba,

Şuan her ne kadar Zara yeni koleksiyonunu tam anlamıyla çıkarmış olmasa da ben sizin için bir kaç parça seçtim. Daha sonrasında sezon tamamlandıkça favorilerimi paylaşacağım. Zara'nın şöyle bir avantajı var ki, modayı sıkı takip ediyor, bunun sebebi de modanın hikayesini yazan markaları yakından takip ediyor olması.:) Kendine özgü bir tarzı yok ama modayı seviyor ve takip ediyorsanız Zara'da isteklerinizi kolaylıkla bulabilirsiniz. Genelde bugün moda olanı yarın Zara mağazalarında bulabiliyorsunuz. Bence büyük şans. :)



Bu sene tekrardan üst grupta ve elbiselerde kol detaylarını göreceğiz. Hatta belki geçtiğimiz seneye göre daha abartılı olacak.
Siyahı severim. Hele bir de elbisenin siyahına bayılırım. Yandaki model aslında çok sade bir model ama kollarındaki fırfır detayını sevdim. Gündüz ve akşam rahatlıkla giyilebilir. ayakkabı değişikliği yeter.:)
Ürünün kodu 7914/559 ve fiyatı da 129,95 tl. Dolabımızda olsa güzel olmaz mı?




Genelde üst grup olarak çok basic şeyler giyerim. Düz beyaz t-shirt ve ya siyah gibi. Bu bluzu seçmemin sebebi de sade ve kolay olması. Kolay derken kolay kombinlenebilir ve boyuna kolye takılarak şıklaşabilecek bir bluz olması. Sanırım sade ve kolay toplar en sevdiklerim. Ürünün kodu 7875/028 fiyatı 89,95 tl.



Bu pantolonu farklı olduğu için seçtim. Burada resimde maalesef kumaşı belli olmuyor ama kendisi hafif ama çok hafif parlak ve haki renk. Paça modeli de biliyorsunuz ki bu sene fazlasıyla moda oldu ve devam edecekte. Dar paça pantolon modellerini seviyorum özellikle altına stiletto giymek benim için vazgeçilmez.
Bir de yüksek bel olsaydı, mükemmel olurdu. Sanırım alıştığımdan artık düşük bel hiçbir şey giyemiyorum. İç çamaşırlarımı bile yüksek bel almaya başladım. Rahatlık işte vazgeçilmezlerden.
Ürünün kodu 8228/230 ve fiyatı da 99,95tl.

Bu arada fotoğraftaki ayakkabıları da ayrıca sevdim.




İşte bu favorim. 2018 kış koleksiyonlarını incelemeye başladım ve bol paça pantolonlar ön planda. Paça boyu da şuanın en önemli detaylarından. Koşun hemen gidip alın. Gerçekten bu pantolondan pişman olmayacaksınız. Ama unutmayın bu pantolon için vücut şeklinin önemli. Önce giyin, kendinize yakıştırın ve öyle alın.
Ürünün kodu 1608/029 fiyatı da 129,95tl

Bu fotoğraftaki ayakkabıları da tabi ki sevdim:)



Rengi, modeli ve rahat görünüşü.. Tamamen dolabımda olması gereken bir parça. Yakında da siparişini veririm. Ayakkabılara da bayıldım:) Sevdim çok sevdim bu tulumu..
kodu 7886/627 fiyatı 229,95tl.


Kollarındaki volan sayesinde ilgili hemen çekti. Rengi de bronz ten için çok uygun. Yaz akşamlarında kolaylıkla giyebileceğimiz hem rahat hem de güzel bir elbise.
kodu 7776/497 fiyatı 99,95tl.


Dolabımda olsun isterim. Tatile giderken yanımda olsun isterim. Tek parça yaz günlerinin en ideali diye düşünüyorum.


Bu fotoda aslında niyetim bluzu tanıtmaktı ama pantolonda çok şık. Yırtmacı ve paça ucundaki inciler hoşuma gitti. Aynı şekilde ince askılı bluzun etek ucunda da inci var. Bu şekilde takım olarak ta giyilebilir, ayrı ayrı da.
bluzun kodu 9919/100 fiyatı 89,95 tl.




En sevdiğim şort modeli. Yüksek bel, belde kemer ve dar değil bol. Çok şık. Düz beyaz t-shirt yeterli. Her zamana uygun. İster sabah giy ister akşam. Kolay ve rahat kıyafetlere bir tane daha eklendi.

kodu 8342/302 fiyatı da 89,95 tl.


Zaman yaz olunca ve hava 40 derece olunca elbiselerden vazgeçemiyorum. Yazın bacaklarıma, kollarıma kıyafetin yapışmasından hiç ama hiç hoşlanmıyorum. Bu sebepten bütün yaz ya elbise giyiyorum ya da etek. Bu elbise aslında çok ta benlik değil ama plaj kenarı ya da gün içi için neden olmasın. Şapkayla da güzel olmuş.

kodu 4387/033 fiyatı 129,95tl.


Yüksek bel genelde bağımlılık yapıyor. Bir kere alışınca düşük bel giyemiyorsunuz. Aslında sağlıklı olanında yüksek bel olduğunu düşünüyorum. Zara da bir sürü yüksek bel pantolon olmasına rağmen, paçası fotoğraftaki gibi olup beli yüksek bel olanı bulmak bu sene zordu. Aslında tabi yüksek belin başı kesinlikle Topshop ama maalesef ülkemizden gitti:(
Fotoğraftaki pantolon yüksek bel olup, paça modelide güzel olanlardan.
kodu 8197/014 fiyatı 89,95 tl.



Kot etek tabi ki de yeniden gündemde. Benim bu sefer ilgi alanıma giremedi. Bir tek fotoğrafta ki ilgimi çekti o da modelinden sanırım hoşuma gitti. Sanırım alacağım:)

kodu 8246/243 fiyatı 129,95tl.


Zara'nın yaratıcı olduğu modellerden biri daha:)
Kendisi Miu Miu'nun ayakkabısının kardeşi olur.
Ama tabiki fiyatı açısından tercih edilebilir.
Modeli güzel, çoğu kıyafetin altına da uyar. Dolgu taban olması da çok güzel.

kodu 7255/201 fiyatı ise 89,95 tl.



Bu modeli de bu sene fazlasıyla göreceğiz hatta görmeye başladık. Balenciaga'nın çıkarttığı modelin benzerini yapmış Zara. Fiyatı da çok uygun, modeli de fazlasıyla güzel.

kodu 5637/201 fiyat 159,95 tl.


'FASHİON IS THE WAY OF LOVE'

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

I choose for u from H&M..

3 Swimwear Brands Which I Like

Herkese merhaba, Neredeyse bütün bikini ve mayo modellerine baktım ama aralarından sadece üç tane markanın karakteri bana hitap etti. Öncelikle bikini veya mayo seçerken vücut tipi çok önemli. Kendi vücut tipimizi tanımalı ve ona göre giyinmeliyiz. Benim için aynı zamanda rahatlığı da çok önemli. Yüzerken bikinimin ne durumda olduğunu düşünmemeliyim ve rahatça yüzebilmeliyim. İki senedir mayoları da sevmeye başladık tabi. Solid and striped'ın çizgili mayoları dışında tabiki de en sevdiğim düz siyah mayolar. Bu sene çoğu markada bulunabiliyor düz siyah mayolar. Bu seçtiğim markalar dışında daha uygun fiyatlara alışveriş yapmak isteyenler calzedonia ve oysho'ya mutlaka uğrasın.!. Solid and Striped This brand is exactly for cool girls and for cool beaches. If you live spontaneously, choose this one. Rahatlık ön plandaysa Solid and Striped tam sana göre. Anı yaşıyorsan ve tamamen spontane hareket ediyorsan çantanda mutlaka olması gerekenlerden. Türkiye'de satın al

Sivri Burun

Daha kadınsı bir hava için vazgeçilmez olan tek şey sivri burun ayakkabılardır. Dar paça pantolonlarla, kalem eteklerle, mini şortlarla rahatlıkla kullanabileceğiniz sivri burunlar, gündüzden geceye geçerken de kolaylık sağlar. gündüz babetle kullandığınız takımı gece sivri burunlarla daha şık hale getirebilirsiniz. Şahsen ben bayılıyorum. Topukları çok fazla olmadığında dans davet ediyor.. ;)) Madem sivri burunlar dedik süperdir dedik size favorilerimi göstereyim... da da da daammmm... Tabikide Dolce&Gabbana'nın yıldızlı bu modeli favorim. Loubotin'i atlamak olmazdı.En rahat ayakkabı olarak bilinen bu kırmızı tabanlı şahaserleri kesinlikle tavsiye ediyorum..                                                                       Jil Sander'ın 2012 yaz kolleksiyonundan.. Louis Voiton'un 2012 yaz kolleksiyonundan... Sİvri burun botlarıda eklemek olmaz. Soğuk kış günlerinde içimizi ısıtsınlar..